close
標題:

屯門區中3升中4........轉校

發問:

我而家系屯門一間band1好top既英文中學讀梗form3. 不過我英文底子唔好所以科科都唔掂. ps.我應該系攪珠入呢簡學校嫁... 可能系因為好彩啦. 我呢幾年都升到班(試升) 留級學位唔夠留唔到我. 但今年我已經系全級包尾啦. 我見系呢間學校讀落去都冇乜前途. 所以諗住轉校.我成績好差, 操行都好差.... 但間學校好top... 請問轉到band2學校機會大唔大? 轉邊間好? 轉校有咩要做? 要問應該幾時去問? 更新: HoPeter, 點解甘講呢?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

轉讀廠商會蔡章閣中學最好了 2011-01-02 14:16:30 補充: www.cmacck.edu.hk

其他解答:
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()