close
標題:

現代補習(英文--P Chan)

發問:

我第一次系現代補習英文,系P Chan親自教。 我有四條問題: 1.P Chan要我們交作文,他話如果唔得閒交,可以遲D交,最遲幾耐? 2.我真系好忙,作交有時可以唔交? 3.我作文唔系太好,擔心交左作文,P Chan睇左之後好唔滿意,因為他要我們寫成5星甘,我怕自己拿4,怎麼辦? 4.我知道下個月有一D學校活動同補習撞期,我想下個月暫時唔補,就系唔交下個月費,會交再下個月費? 隨便選一至幾條講,請幫無經驗的我!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

希望可助你,您要努力加油呀! 我親自補習. 英文OK! 我香港大學教育學院,中文大學電腦,商業雙碩士.可提供學歷證明. 英語,數理科.會考及高考A級.鋼琴8級. 現任英語及數理科教師.十多年補習經驗.熟識三三四學制. 誠意親自為全港各區中小學生及成人作優質上門或小組補習,價廉. 下列小組由我親自主理: 中英數專科,理,商科會考高考小組. 另提供補習服務: 球類,游泳訓練/教授鋼琴/各種外語/電腦 如有任何查詢,請致電(852)36-484-101 2012-10-18 23:30:37 補充: 希望可助你,您要努力加油呀! 我親自補習. 英文OK! 我香港大學教育學院,中文大學電腦,商業雙碩士.可提供學歷證明. 英語,數理科.會考及高考A級.鋼琴8級. 現任英語及數理科教師.十多年補習經驗.熟識三三四學制. 誠意親自為全港各區中小學生及成人作優質上門或小組補習,價廉. 下列小組由我親自主理: 中英數專科,理,商科會考高考小組. 另提供補習服務: 球類,游泳訓練/教授鋼琴/各種外語/電腦 如有任何查詢,請致電(852)36-484-101

其他解答:
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()