close
標題:

cosmo的英文課程

發問:

cosmo institute limited個個english for modern living(現代生活英語)好唔好GA? 詳細D解釋我先決定讀唔讀呀! 如果有COSMO既課程顧問既請明示係顧問,最好可以留聯絡方法,不過都請詳細說明解釋,等我可以做到一個好既選擇。 有買過冇買過既都比D意見我。 更新: 有權利SALE呢個COURSE既都請明示。

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我自己都讀緊cosmo喎~ 我覺得幾好!! 咩叫詳細解釋呀??最好都係你問番顧問會好d!! 咁樣先係詳細!!!我講都唔會詳細啦,,我又唔係顧問!! 一係咁呀!!我報個時有個顧問有跟開我,, 你要唔要約時間上去聽呀?? 我幫你約又點話... 你打俾我啦..我幫你問下吧!! 仲有..唔可以係度打太多詳情嫁,,d人會檢舉的!! 你打俾我啦!! 電話:63527971 msn:oo_131420@hotmail.com

其他解答:

cosmo 好好咖.....佢係ABC老師教咖....每日都可以同D老師講電話....練ENG.....如果你想知詳情....加我MSN : boboho7241992@msn.com 希望可以幫到你=]|||||之前系朋友帶我去cosmo上堂既,講真我唔係話要買廣告,好野根本就唔使買廣告既...我個人覺得cosmo D堂ok,一D都唔似讀書學英文,系透過活動黎“識”英文。雖然我知道自己係比D教育顧問帶入去,但係我知D教育顧問唔算賺左我錢,因為個課程真係可以幫到我,我唔後悔走左去讀cosmo...好啦~我打左甘多,唔知你會唔會覺得我買緊廣告,是但啦,如果你想讀既就send個email(beckylee457@yahoo.com.hk)比我,我幫你同我個friend講下~|||||我其實都係cosmo既學生黎咖...有個顧問一直follolw我直到個課程讀完為止既! 而且我平時上堂有咩唔明/想另有安排都會叫佢幫我攪既~ 我覺得呢個顧問都幾有心而且都係一個直得跟既顧問~ 如果你想知更多既可以打比我問我令個顧問電話咖..幫到你我都冇咩所謂^^ tel:95556967 (瑤)
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()