close
標題:

我想係暑假49日每日減一膀

發問:

我11歲,116膀,146CM想一個暑假49日減60~70膀有冇方法每日減一膀呢? 求求您們HELP ME (但方法一定要健康!!!!!) 更新: 是「減到60~70膀」!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,不是「減60~70膀」 更新 2: 還有,如何寫減肥筆記? 更新 3: 要不用錢!!!!!!!!!!!!!!!1

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

最直接嘅方法梗係做多d運動啦,吃得健康d都係好重要架,少鹽,少糖,唔好吃咁多快餐,因為對你冇益架!!!!!! 寫減肥筆記:我都唔係太識,應該係每晚記錄自己的成績掛!!!

其他解答:

你現在青春期時間減肥最好,你要努力d 市面上有好多方法,列如:纖體公司、減肥藥物、纖體膏、減肥茶、代餐、見營養師、做運動、食健康營養食物...有平有貴..有快有慢效果.. 咁多方法,一定有個適合你.咩方法最好呀??我有個朋友用了營養粉減到大約20幾磅..成績都不錯... 我個意見:每日保持3餐,早、午、晚不要吃得太飽,最好食7成飽.清淡食物為妙做多少少運動行行多d每天保持良好生活習慣 希望你成功啦!! 有興趣同我交個朋友我與你打打氣
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()