close
標題:

想由.上環永安中心.去.青衣葉紀南紀念中學

發問:

嘩~今年我真係驛馬星動 我想請問,我想由.上環永安中心.去.青衣葉紀南紀念中學,有什麼快的方法?有冇巴士?有得平,當然好!同埋我想知道車程要幾多時間?十分多謝回答! 更新: 暫時,大家的車程時間(旅程時間,包埋行路)分別都好大喎 由上環去青衣葉紀南中學, 一個就話合共35 mins 另一個就話一個鐘頭多d 邊個先真? 時間對我好matter; 仲有, 多謝你地的回覆

最佳解答:

我屋企都幾近葉紀南都幾近既 咁我去中環真係好少搭巴士 其實可以話係無 因為青衣好少過海巴士, 有都班次好疏 所以我都係以mtr 去中環多 其實都好快, 由青衣去中環其實都幾15-20分鐘 不過咁, 去由青衣站去葉紀南要搭多次巴士249m 都好快既, 15分鐘啦 因為青衣都幾大, 我去搭mtr都要搭多程 行上去都得既, 20-25分鐘啦, 睇你想行定係唔想啦

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()