close
標題:

食涷野會對孕婦和BB有害嗎

發問:

食涷野會對孕婦和BB有害嗎?

最佳解答:

我生左三個bb喇,每次懷孕嘅胃口都唔同,有大女時就想食雞食海鮮,到第二仔時就成日想食雪糕飲凍野,第三女時就鍾意食生果,雪糕,仲咩生果都想食,我問過醫生,佢話冇咩食唔食得,不過最好食得健康d,天然d,鍾意還鍾意,千其唔好過量,其實西醫邊有話介唔介口oY,D外國人未一樣食生冷野,人地生D BB仲大隻D健康D啦,香港人大肚唔好食甜野,但外國人話食朱古力可以幫助BB腦部發育,唔同地方都有唔同嘅風俗習慣,其實唔需要咁介意食野方面,嗰樣野係天然健康嘅就得啦,最緊要唔好食過量,我而家三個小朋友都好健康架。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

食涷野會令子宮冰冷,會冇咁易懷孕, 有左bb食涷野唔知會唔會有影響|||||最好唔好食涷野, 涷飲對女性更加唔好, 我媽咪話對bb氣管唔好!,!!! 我大肚禁飲涷野,唔食芒果,菠蘿,零食 多食菜,魚肉,鈣的食品 宜家我b女15個月大,佢出世時7磅7.. 皮膚靚唔敏感, 不過當然最好請教下醫生啦!!! 心情開朗,享受孕育的過程,
arrow
arrow
    全站熱搜

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()