close
標題:

大家幫幫我解答...thx

發問:

我近派摸到條頸o既右上角(接近下巴連接頸o既位置)o個度入面有兩粒野,好似魚眼咁o既大小,硬硬地又軟軟地咁,禁落去有ddd咁多痛...我初頭諗會唔會係d咩咩骨,但真係零零舍舍有兩粒野,肉眼睇唔到,但摸就摸到,你o地有冇架?我唔知佢係起度佐好奈定係近派先出現...死啦我有d驚!!!但我身體冇咩異樣wo...我想睇醫生,但冇錢...(因為我只係個學生仔) 之前大感冒已經洗佐呀媽好多錢,唔想話俾佢知...大家知唔知我仲咩事??

最佳解答:

應該係淋巴有問題, 去睇普通私家醫生啦. 睇二次加 一次驗血. 都係伍百左右. 睇咗可以安心D.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()