close
標題:

我的msn成日彈出(正在連線到abs.msnshell.tw),整極都唔走,請help!!

發問:

我的msn成日彈出(正在連線到abs.msnshell.tw),整極都唔走,請help!!

最佳解答:

我曾經都有類似你的情況, 我上次先在 download .com 找 spybot (free software) ...installed 后跟住 scan...結果就沒事了...你也可以試試 如果都是搞唔掂, 我有個朋友好叻的, 可以在網上解決, 你留言給我 MSN: BEARTHOUSAND@HOTMAIL.COM

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()