close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

幫我轉d英文做中文。

發問:

跟身旁的女孩子搭訕: Do you know how heavy a polar bear weights? - No. I don't know either. But it sure breaks the ice. 任何有幽默感的女生都應該會笑。之後你便可以介紹自己。Hi, my name is ... 死纏難打搭訕英語: Hi, can I buy you a drink? - Sorry, I already have a boy friend. So? I am not interested in your boy friend.

最佳解答:

Do you know how heavy a polar bear weights? 你知唔知一隻北極熊有幾重? - No. 不知道 I don't know either. But it sure breaks the ice. 我都唔知 不過應該重到打破D冰 任何有幽默感的女生都應該會笑。之後你便可以介紹自己。 Hi, my name is ... 你好 我個名叫做 死纏難打搭訕英語: Hi, can I buy you a drink? 你好 可唔可以買野比你飲? - Sorry, I already have a boy friend. 唔好意思 我已經有男朋友 So? I am not interested in your boy friend 咁呀 我對你男朋友有興趣 2006-11-16 17:19:05 補充: 係我對你男朋友無興趣之岩

其他解答:

你知唔知北極熊有幾重呢 唔知 我都唔知呀..不過佢肯定可以break the ice(姐係中文既破冰,意謂打破沉默既意思,所以轉唔到中文), 我叫xxxxx 死纏難打搭訕英語: 你好,我可唔可以請你飲野呀 唔好意思呀..我有男友架啦 那又如何, 我又唔係對你男友有興趣。 =============================================== 希望幫到你。|||||跟身旁的女孩子搭訕: 您知道怎麼大量的北極熊重量? - 沒有。 我不知道或者。但它肯定的斷裂冰 Hi, 我的名字是... 死纏難打搭訕英語: 喂, 我可以給您買飲料嗎? - 抱歉, 我已經有一個男朋友。 如此? 我不是對您的男朋友感興趣。
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()