close
標題:

我想問亞綸個blog的音樂

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我覺得亞綸個blog的果首英文歌好好聽..... 果首歌叫咩名啊????? 可以比埋歌詞我嗎?? 最好加埋中文解釋... 謝謝!!!!!!!!! 更新: 不好意思啊,,,, 請問有人有繁體的歌詞嗎??? 更新 2: 哪裹可以down這首歌???

最佳解答:

首歌叫listen; 系由Beyonce Knowles主唱. 有中文解釋` 不過系簡體字. 吾好介意` 希望幫到你 :) ---------------------------------------------------------------------------- Listen 歌手:Beyonce Knowles 专辑:Listen Listen To the song here in my heart A melody I start but can't complete 听,听我心中的歌,那我开始了却无法完成的旋律 Listen (mmm) To the sound from deep within It's only beginning to find release 听,我内心深处的声音,它才开始找到释放的出口 Oh, the time has come For my dreams to be heard They will not be pushed aside and turned Into your own, all 'cause you won’t listen 这个时刻终于到来,我的梦想受到瞩目 它们不会被遗弃或改变成为你的,因为你听不到 Listen I am alone at a crossroads I'm not at home in my own home 听,我一个人在岔路口,还没找到属于我的家 And I've tried and tried To say what's on my mind You should have known 我一次一次尝试,把心中的话说出口 那些你必须知道的话 Oh, now I'm done believing you You don't know what I'm feeling I'm more than what you made of me I followed the voice you gave to me But now I've got to find my own 现在我不会再相信你了,你永远不知道我的感受 我不仅仅是你塑造的那个我 我曾经听从你赋予我的声音 但现在,我必须找到属于我自己的声音 You should have listened There is someone here inside Someone I thought had died so long ago 你应该知道,我心里面还有一个我,一个我以为早已离去的我 Oh, I'm screamin out And my dreams will be heard They will not be pushed aside or worse Into your own, all 'cause you won't listen 我的内心在呼喊,我的梦想会被注意 它们不会被遗弃或者更糟的 变成为你的,因为你根本听不到 Listen I am alone at a crossroads I'm not at home in my own home And I've tried and tried To say what's on my mind You should have known 听,我一个人在岔路口,还没有找到属于我的家 我一次又一次的尝试,把心中的话说出口 那些你本该知道的话 Oh, now I'm done believing you You don't know what I'm feeling I'm more than what you made of me I followed the voice you gave to me But now I've got to find my own 现在我不会再相信你了,你永远不知道我的感受 我不仅仅是你塑造的那个我 我曾经听从你赋予我的声音 但现在,我必须找到属于我自己的声音 I don't know where I belong But I'll be moving on If you don't, if you won't 我不知道我属于哪里 但我会继续前行 如果不这样,就无法达到目的 Listen To the song here in my heart A melody I start but I will complete 听,听我心中的歌,那我开始了却无法完成的旋律 Oh, now I'm done believing you You don't know what I'm feeling I'm more than what you made of me I followed the voice you think you gave to me But now I've got to find my own, my own 现在我不会再相信你了,你永远不知道我的感受 我不仅仅是你塑造的那个我 我曾经听从你赋予我的声音 但现在,我必须找到属于我自己的声音,我自己的,我自己的 2007-05-22 17:19:17 補充: 我自己打了繁體的歌詞.希望幫到你 :)可以到 f0xy dl`--------------------------------------------------------------------------------------聽,聽我心中的歌,那我開始了卻無法完成的旋律 聽,我内心深處的聲音,它才開始找到釋放的出口 這個時刻終於到來,我的夢想受到矚目 它們不會被遺棄或改變成為你的,因為你聽不到 聽,我一個人在岔路口,還沒找到屬於我的家 我一次一次嘗試,把心中的話說出口 那些你必須知道的話 2007-05-22 17:19:54 補充: 現在我不會再相信你了,你永遠不知道我的感受 我不是你塑造的那個我 我曾經聽從你賦予我的聲音 但現在,我必須找到屬於我自己的聲音 你應該知道,我心里面還有一個我,一個我以為早已離去的我 我的内心在呼喊,我的夢想會被注意 它們不會被遺棄或者更糟的 變成為你的,因為你根本聽不到 2007-05-22 17:20:24 補充: 聽,我一個人在岔路口,還沒找到屬於我的家 我一次一次嘗試,把心中的話說出口 那些你本該知道的話 現在我不會再相信你了,你永遠不知道我的感受 我不是你塑造的那個我 我曾經聽從你賦予我的聲音 但現在,我必須找到屬於我自己的聲音我不知道我屬於哪里 但我會繼續前行 如果不這樣,就無法達到目的 聽,聽我心中的歌,那我開始了卻無法完成的旋律 現在我不會再相信你了,你永遠不知道我的感受 我不是你塑造的那個我 我曾經聽從你賦予我的聲音 但現在,我必須找到屬於我自己的聲音,我自己的,我自己的

其他解答:

果隻歌既歌名叫Listen~ 英文歌詞: Listen To the song here in my heart A melody I start but can't complete Listen (mmm) To the sound from deep within It's only beginning to find release Oh, the time has come For my dreams to be heard They will not be pushed aside and turned Into your own, all 'cause you won’t listen Listen I am alone at a crossroads I'm not at home in my own home And I've tried and tried To say what's on my mind You should have known Oh, now I'm done believing you You don't know what I'm feeling I'm more than what you made of me I followed the voice you gave to me But now I've got to find my own You should have listened There is someone here inside Someone I thought had died so long ago Oh, I'm screamin out And my dreams will be heard They will not be pushed aside or worse Into your own, all 'cause you won't listen Listen I am alone at a crossroads I'm not at home in my own home And I've tried and tried To say what's on my mind You should have known Oh, now I'm done believing you You don't know what I'm feeling I'm more than what you made of me I followed the voice you gave to me But now I've got to find my own I don't know where I belong But I'll be moving on If you don't, if you won't Listen To the song here in my heart A melody I start but I will complete Oh, now I'm done believing you You don't know what I'm feeling I'm more than what you made of me I followed the voice you think you gave to me But now I've got to find my own, my own
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()