close
標題:

CD不能在電腦播放

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我剛買的cd(leona lewis的spirit) 在電腦播放不到 但在家中的cd player則完全沒有問題 我曾把其他cd放在電腦播放 這是完全沒有問題的 但當放-spirit-時 itunes,windows media player, real player, quick time player都說cd裡沒有檔案 就連我的電腦裡的(dvd ram磁碟機)都說沒有檔案 我想把cd的檔案攝取然後放在電話 但因找不到檔案而無法擷取和播放 請各位電腦高手幫忙 萬分感謝=)

最佳解答:

好明顯隻碟用左好高既防盜技術,防止人轉換出黎囉。我以前都買過隻咁既碟,但佢附送左個player係裡面,所以都仲可以用電腦聽。但想用電腦轉做mp3就唔得囉。 如果你識,可以利用CD播放器,輸入返電腦錄出黎用。因為睇情況連碟都認唔到,真係無佢符(高招!)。

其他解答:

要用另類軟件 播放 一般可以在 下載.COM 找到 自己搵一下 睇下你喜歡 實在太多選擇
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()