close
標題:

Asus EEE PC 要轉windows XP

發問:

我需要幫忙~因為我對電腦並不熟悉~ 我剛買了Asus EEE PC想轉成windows XP 程式但對方法不大熟悉希望有人願意幫忙我install~我願意付合理的費用....謝謝各位

最佳解答:

我可以幫你安裝 如果你要原裝Window XP Pro with Licensed & CD $650 淨係裝機,我唔理係咪原裝,你出碟 $200

其他解答:

請問你在那裡買, 我也想買一部. 謝謝

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()