close
標題:

有關購買嵐arashi的產品.....嵐飯請進*

發問:

話說我上年年尾才成為A團的粉絲.. 現在想補購回他們的album《Dream 'A'live》的初回台版和conDVD《AAA in DOME》的初回台版.. 我想問一下那裡有得賣.. 要合理的價錢呢!! 我之前在信和見到要分別$800(CD)同$700(DVD).. 買唔起哦>"< 理想價錢大約是$200(CD)同$300(DVD).. 希望大家可以幫個忙留意一下~ 更新: 還想問一下single《Truth》的台版初回1還有沒有得賣.. 即MV是《Truth》的那版本..因為我只見到另一個初回2.. 更新 2: 有沒有其他在九龍區的店呢?? 因為我住在九龍區.. Re小怡: 你是指屯門市廣場嗎?? 更新 3: Re win: 我去過sky music看啦.. 它沒有《AAA in DOME》初回哦!!(這個是有初回的版本的~) 至於《Dream 'A'live》都沒有初回版..只有普通版的~ 不過還是謝謝你的答覆啦= ] 更新 4: Re小怡: 我想問..你是在什麼時候見過的呢?? 因為屯門對我來說十分遙遠呢= =a 所以我想估計一下還有沒有得賣~

最佳解答:

ALBUM 我見過二百五十元約莫 係屯門市中心三樓ge唱片鋪 DVD就冇可能三百蚊有交易 訂都吾止三百蚊架喇 建議你上網bid啦 應該五百元有貨架喇 信和七百蚊= = 絕對係炒出黎ge價 2009-04-21 21:05:41 補充: 係呀,屯門市廣場 @ @不過我吾知道仲有冇 日本碟都幾搶手XD 但係700幾 真係炒出黎GE價 = =b勸你吾好買呢個價錢

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

平均黎講, arashi album台版 我見過200內有交易 aaa in dome係指07年果個丫嘛 好似冇出初回 即係得一個版本 我見過$165 信和1樓果d cd鋪都有得賣 sky music呀果d... truth而家應該仲有得賣架 我之前買step and go台版初回大約$65左右 不過truth應該唔至架喇 你去信和1樓睇下啦 地牢果d一般果價都炒得好高 p.s. 你見到cd要$800, dvd$700, 其實都無乜可能 日版都唔洗咁貴
arrow
arrow

    gpjqem1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()